Se incarca...

Cum returnez

Fiecare produs este verificat de catre noi atunci cand pleaca catre client. Ne asiguram astfel ca este in perfecta stare, sigilat si intact.

Toate produsele cumparate de pe site-ul www.cerealecopii.ro pot fi returnate in termen de 14 zile din momentul receptionarii lor, fara invocarea vreunui motiv si fara penalitati. Conditiile obligatorii de returnare sunt ca produsele sa fie nedesfacute, in ambalajul original intact, sa fie insotite de toate documentele in original (factura, certificat de garantie, instructiuni de folosire, etc) iar costul transportului sa fie suportat de client. Cumparatorul are obligatia de a notifica in scris I.I Stanciu Elena Liliana asupra intentiei sale de returnare a produselor la adresa de mail: contact@cerealecopii.ro.

Returnarea produselor se poate face doar de catre clientii persoane fizice, conform OG 130 Art.2 aliniat (1) litera b. Dupa preluarea produselor returnate si verificarea indeplinirii conditiilor de returnare a produselor, II Stanciu Elena Liliana va rambursa cumparatorului contravaloarea produselor, prin transfer bancar sau prin mandat postal in termen de 15 zile, fara a returna si cotravaloarea transportului initial. Clientul nu va expedia produsele cu plata ramburs acest lucru conducand la refuzul ridicarii de catre II Stanciu Elena Liliana.

Anularea comenzii poate fi facuta numai pe email - contact@cerealecopii.ro. Daca anularea comenzii are loc inainte de expedierea coletului, cumparatorul nu are de suportat nici un cost. Daca anularea comenzii are loc dupa expedierea coletului, cumparatorul se obliga sa plateasca vanzatorului contravaloarea transportului dus-intors a coletului, taxele de magazinaj, precum si orice alte cheltuieli ocazionate de returnarea coletului. Instiintarea despre valoarea taxelor de transport va fi  trimise pe e mail cumparatorului care se obliga sa plateasca in termen de 3 zile de la primirea emailului de instiintare a platii. Refuzul platii acestor taxe de catre cumparator da dreptul vanzatorului sa se adreseze organelor abilitate pentru recuperarea prejudiciului, fara alta instiintare.

Returnarea produselor se poate face doar de catre clientii persoane fizice, conform OG 130 Art.2 aliniat (1) litera b.

Te rugam sa nu expediezi produsele cu plata ramburs, acest lucru conducand la refuzul ridicarii coletului de catre noi.

Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorări grave, vizibile la primire, iti recomandam sa refuzi receptia lor, acest aspect trecand in sarcina transportatorului cu care s-a livrat.